to ja

to ja

sobota, 8 sierpnia 2015

MAC BRAVE



Moja słabość do kosmetyków firmy Mac niestety nadal trwa. Jestem wierną fanką ich cieni i pomadek. Tych ostatnich w swojej kolekcji posiadam 6 i ciągle mi mało...Uwielbiam je za bogatą kolorystykę, pigmentację i różnorodność wykończeń. Dzięki takiej ofercie każdy coś znajdzie dla siebie.

No niestety...już jakiś czas temu wpadłam w Macowe szaleństwo...
Odcień Brave o którym dzisiaj mowa ma wykończenie satynowe. Z pewnością mniej trwałe niż matowe ale za to kremowe i nawilżające. Opakowanie typowe jak dla firmy czyli czarne, matowe i minimalistyczne. Ogólnie lubię ich design, który urzeka mnie swoją prostotą i elegancją.




Na stronie producenta kolor określony jest jako różowy beż z białą perłą. Ja kompletnie żadnej perły nie widzę ( poza zdjęciem) ani błysku czy metalicznego wykończenia. Dla mnie kolor ten to jak kameleon zmienia się w zależności od pory dnia. W świetle dziennym faktyczne też bym go tak opisała przytłumiony róż natomiast w świetle sztucznym kolor przypomina delikatny brąz. Efekt bardziej mi się podoba przy naturalnym oświetleniu. Twarz jest bardziej rozjaśniona i promienna.








Pomadka jest miękka, fajnie się rozprowadza, gładko sunie po ustach i nie wysusza ich. Zjada się równomiernie, nie zbiera się w kącikach ust i nie zostawia nieestetycznej obwódki. Wygląda delikatnie i subtelnie. Nie rzuca się od razu w oczy ale jednak coś tam jest... niby nic a jednak :) Odcień taki uniwersalny, krzywdy nie zrobi. Myślę, że jest alternatywą dla pomadek nude bo nie każdy w takich odcieniach wygląda korzystnie. Kolor ten przypomina mi trochę odcień Faux i Syrup.




Moim zdaniem szminka ta jest świetnym wyborem do makijażu dziennego. Jeśli nie mam pomysłu to zawsze sięgam po nią a wtedy...efekt bezpieczny i nieprzesadzony.


36 komentarzy:

  1. Nie miałam z nią przyjemności jeszcze :) Ale przy najbliższej okazji to nadrobię :D U mnie też MACowe szaleństwo trwa w najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajna bardzo subtelna...ale moim nr 1 jest Hot Gossip opisywała ją Kasia z bloga pięknie jest żyć zobacz i tą ( jest bardziej wyraźniejsza)

      Usuń
  2. Faktycznie przez taki delikatny kolorek jest idealna do dziennego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brave swojego czasu była moją naj pomadką Mac, zużyłam już ich kilka sztuk :) obecnie moją favorytką jest Hot Gossip ale Brave nadal dażę sentymentem - to była moja pierwsza pomadka Mac i od niej się wszystko zaczęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam hot gossip ...podoba nam się to samo

      Usuń
  4. kosmetyki a w sumie szpinki z maca sa jednymi z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny dla mnie, ja mam jedną o wykonczeniu matowym

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Mac mam póki co 3 kosmetyki: korektor, podkład i błyszczyk i najprawdopodobniej powrócę tylko do korektora, dlatego też szaleństwo Macowe mnie ominie:) Uff...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak bardzo zazdroszczę :)

      Usuń
    2. Maca ominę, ale co z tego jak mam swoje ulubione marki i tam się zrujnuję:);)

      Usuń
    3. Ja bardzo lubię theBalm (pewnie przygarnę jakąś paletkę cieni bądź najnowszy błyszczyk:)), Lancome (jak na potrzeby mojej cery mają idealne podkłady), no i moja nowa fascynacja Estee Lauder (piękne cienie do powiek, ponadto po wielu latach nagle zauroczyły mnie ich perfumy i na wrzesień zaplanowałam zakup Sensuous Noir:) )

      Usuń
    4. No faktycznie marki niczego sobie hi, hi, hi. Czasami lepiej odejść i nie patrzeć w tamtą stronę. Z theBalm jeszcze nic nie miałam choć ich paletki kuszą :)

      Usuń
    5. theBalm ma piękne paletki. Tak naprawdę nie mam ani jednej, bo trudno mi się na coś zdecydować:) :) , chociaż przyznam, że najbardziej podoba mi się chyba Balmsai, bo są w niej kolory, których nie mam w swoich trzech paletach.

      Usuń
    6. większości mi się podobają prawie wszystkie bo z każdej bym znalazła jakiś cień który by podbił moje serce :):):)

      Usuń
  7. Ładnie się prezentuje u Ciebie, choć kolor nie mój;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, myślę, że sprawdziłaby się nie tylko do dziennego makijażu, ale i do wieczorowego mocnego smoky eyes :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor przepiękny i bardzo taki mój, dobrze się czuję w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten odcień, dużo osób kusi nim na Yt i blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię pomadki z Maca , ta ma ładny kolor,jednak wolę matowe wykończenia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na Brave lub Faux.
    Póki co mam tylko jedną "macówkę" - Snob - pokazywałam ją kilka dni temu na blogu.
    SATIN to świetne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Snob dla mnie za różowa ale wiadomo to co pasuje mi nie musi pasować Tobie i na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny kolor, taki nudziak :) idealna do wszystkiego
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń