to ja

to ja

sobota, 21 marca 2015

SZYBKI OBIADEK



Dzisiaj zupełnie nie miałam  chęci ani głowy na gotowanie. Pomysł powstał w sklepie podczas zwykłych codziennych zakupów.

Wpadliśmy na zamrażarkę z rybami a, że lubimy ryby to kupiliśmy z myślą o obiedzie.

 Nasze zakupy:



2 filety z dorsza atlantyckiego ( akurat kupiliśmy polędwicę z dorsza)
2 słoiczki szparagów zielonych grillowanych w zalewie octowej

Sposób przyrządzenia:

Rybę umyć następnie porządnie odsączyć i przyprawić do smaku. Rozpalić patelnię ( ja mam grillowaną) i piec do momentu zarumienienia wg uznania przekładając z jednej i z drugiej strony. Następnie gotową rybkę wykładamy na talerz i  serwujemy  do tego surówkę lub szparagi :). 
Moja rada: dorsz jest dość gruby sam w sobie więc pamiętać należy o odsączeniu ja mimo, że to zrobiłam musiałam zlać trochę wody z patelni. Z przypraw koniecznie pieprz cytrynowy i cytrynę do skropienia ( jeśli macie) resztę przypraw wg uznania. 
Zjedliśmy z kromką razowego chleba.
Przepis bajecznie prosty nic nie może się nie udać.
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz